Doporučujeme
Předměty pro potisk
Další služby
|
Reklamační řádRozpor s kupní smlouvouV případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující spotřebitel právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující spotřebitel požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující spotřebitel před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. Rozporem s kupní smlouvou se zejména rozumí, že prodávaná věc nemá jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že neodpovídá požadavkům právních předpisů, není v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a neodpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá. Záruční dobaNa veškeré zboží je poskytována záruční doba 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na následující případy:
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem, a tato se případně dále prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. Dojde-li k výměně zboží počíná běžet nová záruka v délce 24 měsíců. Mechanické poškozeníReklamaci mechanicky poškozeného výrobku je zákazník povinen reklamovat při osobním odběru ihned při převzetí. Při použití služeb třetí strany (dopravce) se reklamace řídí příslušným ustanovením Obchodního zákoníku a zákazník je povinen jakékoliv poškození reklamovat u dopravce (sepsat zápis o škodě) ihned při převzetí zboží. Při zjištění mechanického poškození zboží, které bylo zabaleno v neporušeném a viditelně nepoškozeném obalu, lze reklamovat u dopravce (sepsat zápis o škodě) do dvou dnů od převzetí zásilky. Na později zjištěná mechanická poškození se záruka nevztahuje. Reklamace a její uplatněníV případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada, má kupující, v závislosti na povaze této vady, při uplatnění záruky tato práva:
Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Kupující může oznámit oprávněnou reklamaci jednou z následujících možností:
a následně zaslat nebo doručit reklamované zboží v případě možnosti v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, s popisem závady a kopií prodejního dokladu na adresu provozovatele: Tomáš Parůžek, Wolkerova 1753/21, 58601 Jihlava, Česká Republika. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Při nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace má spotřebitel právo na výměnu zboží nebo na odstoupení od smlouvy. Reklamační protokol je zaslán zákazníkovi emailem nebo poštou do 7 dnů od přijetí reklamace (reklamovaného zboží). V případě oprávněné reklamace má spotřebitel právo na náhradu nákladů nezbytně spojených s reklamací. V případě neoprávněné reklamace je prodávající povinen vydat písemné odůvodnění tohoto zamítnutí a zároveň spotřebitel nemá nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně. |